Naše produkty je možné objednat: 1/ k OSOBNÍMU VYZVEDNUTÍ NA FARMĚ  (v otevírací době - prosím napište datum do poznámky k objednávce) 2/ chlazené zboží k DODÁNÍ NA VÁMI UVEDENOU ADRESU prostřednictvím dopravní společnosti Messenger (balíčky odesíláme cca 1x týdně) Prosíme o maximální součinnost s dopravcem, jedná se o chlazené zboží, dodání se NEOPAKUJE! 3/ nechlazené zboží k dodání prostřednictvím Zásilkovny

Jak nakupovat

Na Farmě Bláto můžete zakoupit několik druhů produktů. Každý z produktů má svá specifika, jak se s ním zachází při transportu s dle toho je nastaven způsob dopravy.

Prosíme, přečtěte si pozorně v detailu produktu, jakým způsobem lze dopravit tak, aby nebyl poškozen.

 

1. Vyberte si zboží

Zboží vyberte pomocí stromu kategorií nebo pomocí "Vyhledávání - lupa". Po kliknutí na konkrétní zboží, zvolte počet kusů, popřípadě vyberte velikost a přidejte zboží do košíku kliknutím na ikonu "Do košíku". Případně rozklikněte "Detail", abyste se dozvěděli více informací o daném výrobku.


2. Nákupní košík

Pro přechod do košíku, klikněte vpravo nahoře na "ikonku košíku". V jakékoliv fázi nákupu můžete do košíku přejít kliknutím na symbol košíku vpravo nahoře na stránce e-shopu. 

Počet kusů zboží můžete v košíku upravovat šipkami nahoru a dolu, popřípadě zboží z košíku vyjmout tlačítkem "odstranit z košíku". Jako další krok zvolte "Pokračovat".


3. Způsob dopravy a platby

V druhém kroku nákupního košíku si vyberte způsob dopravy a platby
, která Vám vyhovuje. Po výběru klikněte na "pokračovat".

DOPRAVA:
Pro chlazené výrobky (sýry, balíčky obsahující sýry) je možné vybrat pouze dva druhy "dopravy". Buď "osobní vyzvednutí" na Farmě Bláto, nebo doprava pomocí kurýrní služby Messenger.
Pro dárkové poukazy a vouchery je možné vybrat bude dopravu "elektronickou formou", tedy zaslání dárkového poukazu či voucheru na e-mail. Druhým způsobem je možnost zaslání poukazu přes Českou poštu jako cenné psaní.

Pro ostatní výrobky bude možno využít i jiné způsoby dopravy.

PLATBA:
Platba na Farmě Bláto je v tuto chvíli možná pouze předem, tedy buď bankovním převodem (klasickým, kdy Vám do e-mailu přijde instrukce, jak objednávku zaplatit) nebo pomocí platební karty online.

Objednávku začínáme zpracovávat až ve chvíli, kdy je platba připsaná na našem účtu.



4. Osobní údaje

Vyplňte údaje nutné pro úspěšnou expedici Vaší objednávky.


5. Odeslání objednávky

Kliknutím na "Odeslat objednávku" odešlete objednávku ke zpracování. Na e-mail Vám zašleme její kopii.

 

 

 

Zpět do obchodu